Vezetéstechnika Győr

Szia!

 Bemutatkozás


   Szia!

Kocsis Attila vagyok, motoros körökben azonban inkább csak a Szőrös néven ismernek.
 A motorozással 1993-ban kerültem szorosabb kapcsolatba,amikor a versenybiciklimet elcseréltem egy Romet Kadet 780 típusú, nevével ellentétben azonban csupán 50 köbcemtiméteres, az akkoriban népszerű Babettára hasonlító segédmotoros kerékpárra.

Egy évvel később nyergeltem át egy, akkor szintén a korszak ikonjának számító MZ ETZ 125 típusú motorra.
Az első kör után remegő lábakkal szálltam le róla. No nem a  félelemtől.
Azt hiszem itt dőlt el végképp, hogy amíg tehetem, motorozni fogok.

Motorozás iránti szenvedélyem szintén egy évvel később egy igazi "nyugati" nagymotor, egy Suzuki GS750E személyében teljesedett ki, mellyel aztán közel 16 éven keresztül szeltem az utakat.
Ezen időszakban sok motoros találkozón megfordultam, rengeteget túráztam idehaza, és sok-sok barátot szereztem motoros körökben.
Ekkor még nem volt elterjedt a motoros vezetéstechnika, és az internet is betárcsázós volt.

A fordulat a motoros életemben 2011-ben jött el, amikor hozzájutottam a régóta áhított szerelemhez, egy Honda Varadero XL1000V típusú motorkerékpár személyében.



 Mivel a motor minden paramétere szöges ellentétben állt azzal, amivel addig motoroztam, úgy gondoltam, jó volna elmenni egy, akkor már elterjedőben lévő vezetéstechnikai oktatásra.

Az ország több részén is volt ilyen lehetőség, de sajnos a mi környékünkön egyátalán nem. A képzések árai, a távolság miatti szállás díja sajnos akkor még olyan magas volt számomra, hogy nem tudtam megfinanszírozni egy ilyen hétvégét. Volt, ahol a saját  motorommal nem is tanulhattam, pedig számomra pontosan ez lett volna a legfontosabb.

Aztán egy hirtelen ötlettől vezérelve megkerestem a helyi Rendőr-főkapitányság Baleset-megelőzési Bizottságát, ahol nagyon kedvesen fogadtak, és számomra is meglepő módon örömmel álltak a kezdeményezés mellé, hogy Győrben motoros vezetéstechnikai képzéseket indítsunk a megyei motoros rendőrök segítségével.


 Nagyon sokat köszönhetek Forrainé Évának, és Rosta Rolandnak, a Baleset-megelőzési bizottság  munkatársainak, valamint az akkori két motoros rendőrnek, Tabi Sándornak és Dénes Lászlónak, akiktől én is megtanultam az alapokat.

Segítségükkel sikerült elérni, hogy az oktatások, melyeken kezdetben én is tanulóként, később a kezdők oktatójaként vettem részt, éveken keresztül sikeresen kerültek megrendezésre.

Egy idő után már persze többre vágytam, tökéletesíteni szerettem volna  tudásomat. Így jutottam el a RILI Club-hoz, ahol a magyarországi motoros rendőröket is képzik, akik nem mellesleg a legjobbak Európában.
Fiedor Ferenc és társainak kezei alatt rengeteget tanultam, a mai napig visszajárok hozzájuk, és büszke vagyok rá, hogy náluk képezhetem magam.

 


Web Analytics and Web Statistics by WebSTAT

 

;